guppikexet

Alla inlägg under april 2011

Av Annie Andersson - 30 april 2011 19:16

okej..just nu ha hela dagen vart en ända stor smet av skit...

har bara druckit vatten och Pucko idag...

ska börja träna mera också ja känner mig tjock säg vad ni vill de ändra inte på hur jag ser de!

mår rätt piss för den delen har hänt en del i mitt liv och denna veckan!

Det räcker!   

Av Annie Andersson - 30 april 2011 10:45

okej...finns mycket att skriva om min vecka men ha inte bloggat pga vart med vänner,vart hyper & depp...

men tänkte lixm "ne nu guppi nu få du faan blogga lite va ett tag sedan" så då tänkte man skriva något här men vad?humm...

aja ni kan få veta att valborg idag ju :) då tänkte ja fira de med att köpa en gullig fin klänning vad sägs om de?  

sen få man se vad som händer^^ sitter och nästan dreglar o3o

lyssnar på Marilyn Manson  

Av Annie Andersson - 28 april 2011 01:27

jaha ni...

med tanke på att jag inte bloggat på ett tag e att jag inte mått så bra,

och inte direkt orkat men har fått brun-utan-sol av mammsen funkar riktigt bra!och äntligen kommer pöjken ner snart!  och på valborg ska man få vara med honom är man glad om något?!  men har vart med nea och en till toker med och så träffa man bästisen och en annan bästis imorrn med!..

men ska sova nu  ..

 

puss & kramar // mvh Guppi   

Av Annie Andersson - 25 april 2011 22:44

   här kommer lite bilder sen idag då jag och bästisen solade!                     

     så där va lite bilder , den sista bilden e så som man ser ut nu med shorts,en tröja man fått och sen ha man knästrumpor...

Av Annie Andersson - 25 april 2011 19:59

fy vad man saknar stockholm!på vad om ingenting!men dit ska man i sommar med alva(cookie)så ska ju hon och jag kolla D'Leva på torsdag     och här är en fin bild på när jag och cookie tog vårt 1april dopp hihi så busigt av oss , man har ju ett par minnen med henne den tokern  men vi har lika kul varje gång vi ses hoppas vi alltid håller ihop syster(kalla henne det) du är så otroligt mycket för mig guppi hjärta  cookie hihi så gölligt men vi är ju sjukt awesome  !


Och idag har man solat i den härliga solen när man ha lite mer pengar blire att köpa (Brun-utan-sol) på CoopCity 135:- har jag för mig det var..


men kommer inte på mer att skriva just nu ialf!


puss & kramar mvh//Guppi       

Av Annie Andersson - 24 april 2011 10:41

okej jag somnade 02:48 höhö duktig som jaag e , kollade 4 filmer med hihi möööösiigt hade påskmust,godis och chilinötter  och igår va man ju med manda tihi kuligt kan man allt säga!   idag undra vad som kan hända det är sol och fint ialafall ..

här e en bild sen igår btw..

men ja kommer inte på så mycket mer att skriva  

 

puss och kram //Guppi

Av Annie Andersson - 23 april 2011 18:07

vilken härlig dag!jag har haft bästisen här!

vi ha cyklat & så har vi tagit kort och bara varit allmänt flummiga!  

vi klara faan allt tillsammans! på tal om inget så i år så har hon och ja vart bästisar i 12år  och jag har vart på sjukt glatt humör hela dagen idag ! så härligt kan de vara för solen kommer och man bara kan sola och ha de så gött  höhö jag e bara galen så thats it!

kan inte komma på något mer att skriva om kommer nog senare

 

puss och kramar // mvh Guppi!  

Av Annie Andersson - 23 april 2011 11:44

okej idag kommer kära bästisen hit en stund och lär bli att ta lite kort måste ha nya , ida ska ju  göra en ny header till mig för den jag har nu har hon gjort men hon ska göra en bättre   men hoppas alla får en lika trevlig dag och vecka som jag får , för aha det är bara kul , sen efter lovet har man ju måndagen och tisdagen sen har man studiedag  sen tisdagen efter lovet så har vi sista dansen med roliga dansgruppen  men aha det är bara underbart att få träffa dom  

Presentation


You have one life and live the life!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards