guppikexet

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Annie Andersson - 2 maj 2011 18:08

  hah skulle fixa till bilden de gick som de gick :)¨sov på en lektion idag men vad vill ni ja ska blogga om och vad för  bilder??skulle va rätt bra att veta så man inte skriver något sjukt tråkigt, men nån gång i sommar blire festa och hoppas pojken kommer ner snart älskar han obeskrivligt mycket!    trodde ja aldrig skulle känna sån här kärlek!så fort ja ser han bli hela jag varm och hans ögon får mig att inte vilja sluta titta på han :'3 love you babe! men juste ja min valborg var ju crousingen i nybro ;) sen idag på bussen kommer björk på :) så började vi snacka så nu ha han nytt smeknamn på mig xD "fyllesaken" xD ja! jag fick i mig riktigt mycket den helgen men hade kul ialafall det är la saken med valborg att ha kul & få nya vänner :)

kan inte komma på mer att skriva men de kommer vell^^


puss & kramar//mvh guppi!

Presentation


You have one life and live the life!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards